Sunday, July 15, 2007

Sommer&sol?

Nå er sommeren her for fullt. Men kan ikke skryte for mye av været.
Skjærgårds var... Blaut og kaldt, og resulterte i at alt i koferten min ble klissvått,

og jeg måtte reise hjem i 2 dager. Men resten av turen var været ok.
Nå er det jo ikke alt for lenge til Leira, så satser på fint vær da.
Kom også inn på Katta/Gimle nå, så får håpe Vildes trusler om å banke meg
når hun blir russ er falske!

Håper alle har det fint i ferien :)
Fortsatt god sommer.
Treffer sikkert mange av dere på Leira.
Legger ut noen bilder fra sommeren så langt:









Hove


Hove

Teltet vårt etter den verste regnskyllen på Skjærgårds :)

Fottøyet mitt på Skjærgårds

4 comments:

Vilde said...

Jeg bedriver ikke falske trusler!

Anonymous said...

Det kan jeg bekrefte. På Katta er Vilde en trussel! Når hun går rundt i gangene på Katta, trekker folk seg tilbake og ser ned i gulvet for å ikke få øyekontakt med henne. Da kan det farlige ting skje. Hvis hun blir provosert, sendes man rett ned alle trappene. Det går rykter på skolen om at hun har gjemt farlige våpen i taket i heisen. Det er bare å gjøre seg klar, Ingvil. Før eller senere kommer hun til å ta deg. (PS. Det ryktes om at hun har klart å samle en hær av folk med røde bukser. Det kan være hun sender noen av disse etter deg!! PASS DEG!)

Ingvil said...

uæh :S
Høres ikke bra ut!
Men jeg er sterkere enn henne, så vi satser på at det går bra :)
Men takk for tipset!

Anonymous said...

Jeg håper ikke du er sterkere enn meg..! Skal nok hjelpe frk Lauvland. Den eldste vel å merke..