Tuesday, December 12, 2006

ENDELIG JUL:)

Så var det blitt desember. Min yndlingsmåned! Nå er jeg ferdig med alle tentamner og prøver, og kan endelig beggynne å slappe litt av! Det er herlig det!
Favoritter i desember:

-Kakemenn & Sjokoladetopper

-Marsipan
-Lage julepynt
-Semesterfesten
-Bibelklassen&GUG
-Julaften
-3 nøtter til Askepott
-Snikker Andersen
-Julemusikk (Carola-Jul i Betlehem spesielt:)
-Kjøpe julegaver
-Snø (Som desverre ikke har kommet ennå)
-Venner og familie
-Bake

Skriv gjerne en Julehilsen! GOD JUL ALLE SAMMEN!

3 comments:

Line said...

Jeg er enig, det er fantastisk med jul! Gleder meg til å se deg på Semesterfesten, det blit kjekt!
Kos deg så lenge snuppa!

Anonymous said...

God jul alle sammen!! Husk på hva jula eeegentli handler om å kos dere masse!!

Ingvil said...

Takk, Line! Gleder meg som en unge, jeg! :):) det skal bli gøy.. Og ja, Anders det er viktig å huske hva jula egentlig handler om!